Tuesday 4 May 2010

Diamond Eyes/ Deftones

Uli ije adan Deftones to teke??

"Liu sajan adan band-band metal sane maadan aeng-aeng, keren-keren. Tapi rage dot ne band rage é meadan ane simpel tapi luung, cang demen ajak musik rock taun 50-an, biasan ne band-band taun 50-an to beek an adan ne misi " Tones" di durin adan band ne. "Def" tekan ne uli musik rap, cang demen ningehin musik2 rap model: LL Cool J, Public Enemy, trus Def Jam. uli to bé pikir cang "DEFTONES" asan ne adan ane pas baang band cang é" - Keto orang ne ajak Stephen Carpenter soal asal usul adan Deftones é

Pemain bass Deftones ane maadan Chi Cheng nu di rumah sakit krane tabrakan, tonden sadar selama 1 1/2 taun sube jani, bek musisi-musisi, seniman ngae kongser charity anggo i Chi Cheng ah.. yen dot nawang lengkap ne langsung gen bacé di official web ne  Deftones  (klik dini)

Diamond Eyes 2010

Di album baru nenean ane garap ne kira2 telung bulan suud Chi Cheng tabrakan februari 2009, Sergio Vega sane sube metimpal ajak personil Deftones uli makelo main bass di album nenean. Lirik-lirik simpel uli Chino Moreno nu ngenah di album nenean, musik ne simpel tapi yen bandingin ajak album ane maluan Saturday Night Wrist (2006) album baru ne lebih rame lebih bek pariasi di musik ne! nu kaik kaik care biasan ne, album ne luung dingehin pas suud teke uli circle k suud ngumpul ajak rerame, timpal2 haha mesekeb di kamar!! nyeluk cawet


Diskograpi
  1. Adrenaline-1995
  2. Around the Fur- 1997
  3. White Pony- 2000
  4. Self-Titled Album- 2003
  5. Saturday night Wrist- 2006
  6. Diamond Eyes- 2010
Yen mule penggemar Deftones, album ne patut gelah!!! lagu ane demen rg uli album ne mejudul:
Rocket skates, Royal soal ne ngingetin ajak album2 lama ne Deftones x )


Ne kebenengan ade video uli Rocket Skates:

No comments:

Post a Comment